Фокус-група

Наказ по школі від 30.12.2016 р. № 101 "Про створення фокус-групи вчителів початкових класів" (переглянути) 


План роботи фокус-групи вчителів початкових класів (переглянути) 


Довідка про роботу фокус-групи (переглянути)


Результат та узагальнення роботи фокус-групи - розробка, проведення та презентація  на обласній виставці "Творчі сходинки педагогів Волині" у 2017/2018 н. р. циклу відкритих інтегрованих та бінарних уроків у школі І ступеня:
  • інтегрований урок у 1 класі з природознавства і математики «Листяні та хвойні рослини. Вправи та задачі на засвоєння табличних випадків додавання і віднімання 2» (вчитель Бійомська Г. П.);
  • інтегрований урок у 1 класі з української мови (читання) і музики «Звуки [з] [з’], позначення їх буквами З, з. Робота над орфоепічно правильною вимовою слів із дзвінкими приголосними [з] [з’] у порівнянні з глухими [с] [с’]. Робота з омографами і фразеологізмами (без уживання терміна). Заучування скоромовки напам’ять. Довгі та короткі звуки. Ритм, восьмі та четвертні тривалості. Український народний танець «Метелиця», Л. А. Загрудний «Сніжок» (вчитель Прадійчук А. В.);
  • інтегрований урок у 1 класі з природознавства і математики «Рослини та їх будова. Практична робота. Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач. Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу» (вчитель Рибачук О. М.);
  • інтегрований урок у 2 класі з літературного читання та трудового навчання «На язиці медок, а на думці – льодок. Українська народна казка «Лисиця та їжак». Прислів’я. Гофрування паперу. Аплікація з паперу «Їжачок» (вчитель Антончик І. С.);
  • інтегрований урок у 2 класі з природознавства і математики «Зимові явища в неживій та в живій природі. Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками. Розв’язування рівнянь та задач» (вчитель Калита М.В.);
  • інтегрований урок у 2 класі з природознавства і трудового навчання «Гриби: їстівні та отруйні. Практична робота: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю. Правила збирання грибів. Виготовлення аплікації з засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання. Аплікація «Грибок – боровичок» (вчитель Яневич О. М.);
  • інтегрований урок у 3 класі з літературного читання і  української мови «Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листа. Адреси Святого Миколая.  В. Вздульська «Подорож листа»  (вчитель Калита Л. І.);
  • бінарний урок у 3 класі з літературного читання та української мови «Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі. О. Донченко «Лісовою стежкою». Узагальнення знань учнів про тексти різних типів і стилів» (вчителі Киричук Л. В., Олексюк М. С.);
  • інтегрований урок у 4 класі з української мови і природознавства «Прикметник як частина мови.  Роль прикметників у мовленні. Узагальнення знань з теми «Природа океанів» (вчитель Ярмолюк О. Ф.);
  • інтегрований урок у 4 класі з природознавства і математики «Рослинний і тваринний світ Африки. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Стовпчаста і лінійна діаграма» (вчитель Юзинкевич Л. Є.);
  • бінарний урок у 4 класі з математики і основ здоров’я  «Традиції збереження здоров'я у сім'ї. Заміна одних одиниць вимірювання довжини та маси іншими. Розв'язування задач». (вчителі Оксенюк Ж. К., Тітова Т. І.).
  • інтегрований урок у 4 класі з природознавства і математики «Євразія – найбільший материк. Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом. Знаходження значень виразів на додавання і віднімання» (вчитель Ладан Н. В.).