Моніторинг освітньої діяльності

Початкова школа – фундамент, від якості якого залежить подальше навчання дитини, і це накладає особливу відповідальність на вчителя початкової школи. На цьому етапі важливо розвинути активність, самостійність, зберегти пізнавальну активність і створити умови для гармонійного входження дитини в освітній світ, підтримати його здоров’я та емоційне благополуччя.
Якість початкової освіти визначається не лише засвоєнням учнями предметних компетентностей, а й ключових, які мають бути найважливішим особистісним надбанням кожного випускника початкової школи.
Середній бал по 3-4 класах у 2019/2020 н. р. складає 8,6 (у 2018/2019 н. р. - 8,2). 

Рівень досягнень учнів за підсумками 2019/2020 н. р. (якісний показник) складає 71,1%
Примітка: оцінювання 1 учня індивідуальної форми навчання здійснювалось вербально.